Je officiële onlineshop voor ALBATROS & PUMA SAFETY

Veelgestelde vragen

Dit zou je moeten weten! In onze rubriek [Veelgestelde vragen] vind je zinvolle antwoorden op je vragen.

Vragen over bestelling

Ik kan het product niet vinden in de ISM-onlineshop?

In de productlijstweergave worden alle op het moment van je bezoek verkrijgbare producten getoond. Niet voorradige maten en kleuren kunnen niet in de winkelmand worden gelegd.

1
Zijn de producten in mijn winkelmand automatisch voor mij gereserveerd?
1
Is het mogelijk om telefonisch te bestellen?
1
Is er een minimale bestelwaarde voor producten van ISM?
1
Ik wil een bestelling annuleren of wijzigen?

Zodra je een bestelling met de knop “Nu kopen” hebt verstuurd, is het wijzigen/veranderen of annuleren niet meer mogelijk. Je kunt na ontvangst van de bestelde producten gebruik maken van het herroepingsrecht.

1
Hoe weet ik of ik de juiste maat besteld heb?

Via de volgende link vind je onze maattabellen. Hier vind je alle benodigde informatie en maatvoering van onze producten.

1
Kan ik uitverkochte producten bestellen of reserveren?

Uitverkochte producten kunnen niet meer worden besteld. Reserveren is niet mogelijk.

1
Wat gebeurt er, als jullie mij de bestelde producten niet meer kunnen leveren?

Dit kan in uitzonderlijke situaties gebeuren. Als dit het geval is, zullen wij je betaalde bedrag onmiddellijk terugbetalen. Natuurlijk informeren wij je ook per e-mail of telefonisch.

1
Zijn de getoonde prijzen de uiteindelijke prijzen?

Ja, dit zijn de uiteindelijke prijzen incl. btw en in de valuta euro.

1

Vragen over betaling

Waar vind ik de rekening voor mijn bestelling?
1
Mijn betaling wordt geweigerd, wat kan ik doen.

Je opdracht krijgt de status “Geen betaling geregistreerd” en kan niet verder worden verwerkt. Controleer in dit geval je bankgegevens opnieuw en/of neem contact op met de bank/aanbieder van je betaalmethode.

1
Hoe ontvang ik een terugbetaling bij een retourzending?

Bij een terugbetaling wordt het bedrag zo snel mogelijk of binnen 14 dagen op jou in de onlineshop gekozen betalingsmethode, bijv. kredietkaart of PayPal, terugbetaald.

1
Is mijn aankoop in de ISM Store online veilig?

Je hoeft je geen zorgen te maken over je aankoop. Om voor veiligheid te zorgen, maken wij gebruik van SSL-versleutelingstechniek. SSL staat voor Secure Socket Layer. Daarmee worden de gegevens, die je ons via internet stuurt, beschermd. Als SSL actief is, zie je in de adresbalk van je browser een veiligheidsslotje (groen/oranje). De URL begint met “https” in plaats van het gebruikelijke “http”.

1
Kan ik mijn factuuradres achteraf wijzigen?

Bij een reeds opgesteld factuur kan het factuuradres achteraf niet meer worden aangepast. 

1
Welke betalingsmogelijkheden kan ik in de ISM-store gebruiken?
  • Betaling per Visa & Mastercard (incl. Maestro)
  • Sofort onlineoverschrijving internationaal
  • iDEAL
  • PayPal
  • Amazon Pay
1

Vragen over verzending en levering

Met welke pakketdienst wordt mijn bestelling geleverd?
1
Naar welke landen levert ISM?

Momenteel worden Duitsland, Oostenrijk en Nederland bevoorraad.

1
Hoe lang duurt de levering?

"Je pakket komt binnen 3-5 werkdagen bij je aan. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een bevestiging met trackingnummer per e-mail. Momenteel worden Duitsland, Oostenrijk en Nederland bevoorraad.

 

In het weekend (zaterdag en zondag) en op de volgende feestdagen worden geen pakketten verzonden vanuit ons magazijn:

 

Europa:

Nieuwjaarsdag (1 januari)

Driekoningen (6 januari)

Goede Vrijdag

Tweede paasdag

Dag van de Arbeid (1 mei)

Hemelvaartsdag

Tweede pinksterdag

Sacramentsdag

Maria -Tenhemelopneming (15 augustus)

Dag van de Duitse eenheid (3 oktober)

Allerheiligen (1 november)

Kerstmis (24 - 26 december)"

 

1
Hoe hoog zijn mijn verzendkosten?

Vanaf een aankoopbedrag van tenminste 99 euro krijg je de verzendkosten van ons cadeau. Voor alle andere bestellingen met een aankoopbedrag van minder dan € 99 bedragen de verzendkosten 8,99 euro.

1

Vragen over retourzending

Wat kost een retourzending mij?

Wij stellen een retouretiket beschikbaar, waarmee de producten kosteloos retour gezonden kunnen worden. 

1
Is er een tijdsgrens voor het retourneren van bepaalde producten?

De termijn voor herroeping gaat in op de dag van levering. Retourzendingen moeten uiterlijk binnen 14 dagen vanaf het moment waarop wij de mededeling over uw herroeping van de overeenkomst hebben ontvangen worden verzonden.

1
Hoe lang duurt de terugbetaling?

Retouren worden na aankomst binnen een week verwerkt. Daarna regelen wij de terugbetaling naar je rekening. Als er veel retourzendingen zijn, kan de verwerking tot 10 dagen duren.

1
Kan ik een product direct ruilen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Als je wilt ruilen, vragen wij je om opnieuw te bestellen en de oorspronkelijke bestelling retour te sturen.

1
Hoe kan ik producten retour sturen?
1

Vragen over klantaccount

Welke voordelen levert een klantaccount mij op?

In het klantaccount kun je je bestellingen in de gaten houden en de status opvragen. Je ziet je eerdere bestellingen. Bij volgende bestellingen kun je de bestelling sneller afhandleen.

1
Wat gebeurt er met mijn klantgegevens?

Hiervoor verwijzen wij naar het privacybeleid. Lees deze zorgvuldig door.

1
Ik ben mijn wachtwoord vergeten – wat nu?

Als je het wachtwoord voor je klantaccount bent vergeten, kun je bij het aanmeldvenster gewoon op “Wachtwoord vergeten” klikken. Voer vervolgens je e-mailadres in en je ontvangt een link ter bevestiging van een nieuw wachtwoord

1
Hoe kan ik mijn klantaccount verwijderen?

Dat kan momenteel alleen de shopbeheerder van ISM. Stuur ons hiervoor een e-mail aan service@ism-store.com

1

Algemene vragen

Wat betekent ISM?

ISM is een afkorting voor de bedrijfsnaam “Internationale Schuhmoden”.

1
Waar liggen de wortels van het bedrijf en waar is het hoofdkantoor?

Tegenwoordig behoort ISM, een familiebedrijf, tot de internationaal toonaangevende producenten van veiligheidsschoenen, werk- en functiekleding. De producten van ISM worden wereldwijd geleverd. Ons hoofdkantoor staat in Lippstadt (in Noordrijn-Westfalen, Duitsland).

1
In welke landen worden de producten van ISM verkocht?
1
Waar vind ik reinigingsinstructies voor producten van ISM?

Instructies voor het betreffende materiaal zijn bij kleding doorgaans aan het product vastgenaaid. Daarnaast zijn de onderhoudsinstructies op de productpagina's in de ISM-onlineshop te vinden.

1
Hoe kom ik erachter welke maat ik moet kiezen?

Met behulp van onze maattabellen vind je de juiste pasvorm voor je gewenste product. De maattabellen vind je hier en op de productpagina onder de maatkeuze 

1
Antwoord niet gevonden?
Gebruik ons contactformulier om je vraag te stellen naar het contactformulier
Dreck
Dreck