Veelgestelde vragen
Dit zou je moeten weten! In onze rubriek [Veelgestelde vragen] vind je zinvolle antwoorden op je vragen.
Vragen over bestelling
In de productlijstweergave worden alle op het moment van je bezoek verkrijgbare producten getoond. Niet voorradige maten en kleuren kunnen niet in de winkelmand worden gelegd.
Nee, de producten worden pas na het plaatsen van de bestelling toegewezen.
Nee, bestellen is alleen mogelijk via onze onlineshop.
Nee, er is geen minimale bestelwaarde
Zodra je een bestelling met de knop “Nu kopen” hebt verstuurd, is het wijzigen/veranderen of annuleren niet meer mogelijk. Je kunt na ontvangst van de bestelde producten gebruik maken van het herroepingsrecht.
Via de volgende link vind je onze maattabellen. Hier vind je alle benodigde informatie en maatvoering van onze producten.
Uitverkochte producten kunnen niet meer worden besteld. Reserveren is niet mogelijk.
Dit kan in uitzonderlijke situaties gebeuren. Als dit het geval is, zullen wij je betaalde bedrag onmiddellijk terugbetalen. Natuurlijk informeren wij je ook per e-mail of telefonisch.
Ja, dit zijn de uiteindelijke prijzen incl. btw en in de valuta euro.
Vragen over betaling
Je ontvangt je rekening tegelijk met de verzendbevestiging.
Je opdracht krijgt de status “Geen betaling geregistreerd” en kan niet verder worden verwerkt. Controleer in dit geval je bankgegevens opnieuw en/of neem contact op met de bank/aanbieder van je betaalmethode.
Bij een terugbetaling wordt het bedrag zo snel mogelijk of binnen 14 dagen op jou in de onlineshop gekozen betalingsmethode, bijv. kredietkaart of PayPal, terugbetaald.
Je hoeft je geen zorgen te maken over je aankoop. Om voor veiligheid te zorgen, maken wij gebruik van SSL-versleutelingstechniek. SSL staat voor Secure Socket Layer. Daarmee worden de gegevens, die je ons via internet stuurt, beschermd. Als SSL actief is, zie je in de adresbalk van je browser een veiligheidsslotje (groen/oranje). De URL begint met “https” in plaats van het gebruikelijke “http”.
Bij een reeds opgesteld factuur kan het factuuradres achteraf niet meer worden aangepast.
- Betaling per Visa & Mastercard (incl. Maestro)
- Sofort onlineoverschrijving internationaal
- iDEAL
- PayPal
- Amazon Pay
Vragen over verzending en levering
Voor levering binnen Nederland is DHL onze pakketdienst.
Momenteel worden Duitsland, Oostenrijk en Nederland bevoorraad.
"Je pakket komt binnen 3-5 werkdagen bij je aan. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een bevestiging met trackingnummer per e-mail. Momenteel worden Duitsland, Oostenrijk en Nederland bevoorraad.
In het weekend (zaterdag en zondag) en op de volgende feestdagen worden geen pakketten verzonden vanuit ons magazijn:
Europa:
Nieuwjaarsdag (1 januari)
Driekoningen (6 januari)
Goede Vrijdag
Tweede paasdag
Dag van de Arbeid (1 mei)
Hemelvaartsdag
Tweede pinksterdag
Sacramentsdag
Maria -Tenhemelopneming (15 augustus)
Dag van de Duitse eenheid (3 oktober)
Allerheiligen (1 november)
Kerstmis (24 - 26 december)"
Vanaf een aankoopbedrag van tenminste 99 euro krijg je de verzendkosten van ons cadeau. Voor alle andere bestellingen met een aankoopbedrag van minder dan € 99 bedragen de verzendkosten 8,99 euro.
Vragen over retourzending
Wij stellen een retouretiket beschikbaar, waarmee de producten kosteloos retour gezonden kunnen worden.
De termijn voor herroeping gaat in op de dag van levering. Retourzendingen moeten uiterlijk binnen 14 dagen vanaf het moment waarop wij de mededeling over uw herroeping van de overeenkomst hebben ontvangen worden verzonden.
Retouren worden na aankomst binnen een week verwerkt. Daarna regelen wij de terugbetaling naar je rekening. Als er veel retourzendingen zijn, kan de verwerking tot 10 dagen duren.
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Als je wilt ruilen, vragen wij je om opnieuw te bestellen en de oorspronkelijke bestelling retour te sturen.
De aanwijzingen voor de afhandeling van retouren vind je hier.
Vragen over klantaccount
In het klantaccount kun je je bestellingen in de gaten houden en de status opvragen. Je ziet je eerdere bestellingen. Bij volgende bestellingen kun je de bestelling sneller afhandleen.
Hiervoor verwijzen wij naar het privacybeleid. Lees deze zorgvuldig door.
Als je het wachtwoord voor je klantaccount bent vergeten, kun je bij het aanmeldvenster gewoon op “Wachtwoord vergeten” klikken. Voer vervolgens je e-mailadres in en je ontvangt een link ter bevestiging van een nieuw wachtwoord
Dat kan momenteel alleen de shopbeheerder van ISM. Stuur ons hiervoor een e-mail aan service@ism-store.com
Algemene vragen
ISM is een afkorting voor de bedrijfsnaam “Internationale Schuhmoden”.
Tegenwoordig behoort ISM, een familiebedrijf, tot de internationaal toonaangevende producenten van veiligheidsschoenen, werk- en functiekleding. De producten van ISM worden wereldwijd geleverd. Ons hoofdkantoor staat in Lippstadt (in Noordrijn-Westfalen, Duitsland).
In heel Europa en intercontinentaal.
Instructies voor het betreffende materiaal zijn bij kleding doorgaans aan het product vastgenaaid. Daarnaast zijn de onderhoudsinstructies op de productpagina's in de ISM-onlineshop te vinden.
Met behulp van onze maattabellen vind je de juiste pasvorm voor je gewenste product. De maattabellen vind je hier en op de productpagina onder de maatkeuze