Veelgestelde vragen
Dit zou je moeten weten! In onze rubriek [Veelgestelde vragen] vind je zinvolle antwoorden op je vragen.
Vragen over betaling
Je ontvangt je rekening tegelijk met de verzendbevestiging.
Je opdracht krijgt de status “Geen betaling geregistreerd” en kan niet verder worden verwerkt. Controleer in dit geval je bankgegevens opnieuw en/of neem contact op met de bank/aanbieder van je betaalmethode.
Bij een terugbetaling wordt het bedrag zo snel mogelijk of binnen 14 dagen op jou in de onlineshop gekozen betalingsmethode, bijv. kredietkaart of PayPal, terugbetaald.
Je hoeft je geen zorgen te maken over je aankoop. Om voor veiligheid te zorgen, maken wij gebruik van SSL-versleutelingstechniek. SSL staat voor Secure Socket Layer. Daarmee worden de gegevens, die je ons via internet stuurt, beschermd. Als SSL actief is, zie je in de adresbalk van je browser een veiligheidsslotje (groen/oranje). De URL begint met “https” in plaats van het gebruikelijke “http”.
Bij een reeds opgesteld factuur kan het factuuradres achteraf niet meer worden aangepast.
- Betaling per Visa & Mastercard (incl. Maestro)
- Sofort onlineoverschrijving internationaal
- iDEAL
- PayPal
- Amazon Pay